okaliptüs tatil köyü okaliptus tatil koyu foça tatil köyü foca tatil koyu güncel blog guncel blog tatil tur firmalari A Beautiful Night, Legacy ve Toplum için stand İki Kadın | HAber,Oyun,Film Genel BLOG
Advertising (Reklam)

A Beautiful Night, Legacy ve Toplum için stand İki Kadın

A Beautiful Night, Legacy ve Toplum için stand İki Kadın

7 Mayıs 2012 Pazartesi

2012-05-05-Bond_MacFarlane.jpg

Julian Bond Gala : Bu ​​sivil haklar, kadın hakları ve LGBT hakları hareketlerinin önemli bir rol oynamıştır bir adam onurlandırmak için bir olay oldu. Eski NAACP Başkanı ve Martin Luther King Jr danışmanı, Bond eşitlik ve sosyal adalet için bir ayağı olmak hayatının en geçirdi.

Host Chris Tucker ve Wanda Sykes, Andrew Genç, Harry Belafonte, Whoopi Goldberg, Jesse Jackson Kate'in Clinton, Rita Dove, Charlayne Avcı-Gault ve diğerleri büyük bir dahil olmak üzere insanlar bir dizi vardı. Kate'in Clinton komik oldu! Orada komedisiydi, Chrisette Michele Dave Matthews ve Bebe Winans ve Bay Bond bazı hafif kavrulması suretiyle performansları. Sayın Bond'un kolej yaşındaki kişisel hikayeler ve resimler de dahil olmak üzere tarihin bir sürü vardı.

Gala tamamen boş koltuklar ve hiçbir boş bakıyor doluydu. Herkes tamamen meşgul ve burada olmaktan memnun oldu. Masamda biz zamanlama, molalar, sohbet zamanı, yemek zamanı aktı ne kadar iyi yorumladı. Biçimsel program 10:30 sona erdi ve insanlar bırakarak onların zaman aldı. Bu başarısını kutlamak ve zarif, akıllı, yetenekli ve sürekli yakışıklı bir adam etkiledi toplulukları bir araya getiren aile birleşimi gibi.
Bayan MacFarlane oğlunun iyi bir arkadaşım "dedi, kimin arkasında çünkü bu. " "Sen Thaderine ve Kathy demek?" Diye sordum. "Evet, onlar oynamak istemiyorum" diye bir oyuncu ama saygılı bir şekilde cevap verdi. 'Onun müracaat edilecektir eğer onlarla birlikte, onun sağ müracaat edilecektir. "

Gala arkasındaki iki kadının hem güçlü, güzel ve muhteşem vardır: biri, çok zarif Venüs aşk tanrıçası tarzı ve diğer çok stratejik, hızlı düşünme Athena savaşçı tanrıça tarzı. Her ikisi de inanılmaz mütevazi kıç henüz hafif geçer. Bu iki kadın hayırsever, annesi ve eşi Thaderine MacFarlane ve Başkan Perakende MoMA için, eşi ve annesi Kathy Thornton Bias vardır.
Ben rahat bir nefes herkes kendilerini ve birbirlerini şirket zevk oldu ne kadar da çok mutlu olduğunu, Kathy konuştu. O paylaşılan, "Ben yemek mümkün değil, bu yüzden endişe oldum. Kimse benim partim gelir ne varsa altıda azından hiç kimse burada iken, ben düşündüm." Bu 6:30 bir VIP resepsiyon ile saat 7:30 'da başladı gala için oldu.

Ha! Hepimiz en az bir kadın, bu şekilde daha önce hissettiniz.

Güçlü ve kadınlar hakkında ilham verici bir şey, aile ve topluma olan sonsuz bağlılık olduğunu. Bir adam sevmek, bir çocuk yetiştirmek ve ev bakımı için gibi ne bir kadın isteyin. Bu sevgi ve sadakat denenmiş bir hokkabazlık eylemdir. Toplumun geniş aile olarak Doğal, biz geleceğine yatırım vardır. Bu coğrafya, ırk, din, iş sektörleri tarafından tanımlanabilir gibi vs, farklı biçimler alır

Biz kendi toplulukları oluşturmak sayısız yolu vardır. Bu kadınlar toplumun bağlılık ortak duygusu ile bir araya geldi. Onlar üniversite öğrencileri nesiller sivil ve insan hakları konusunda eğitilmeleri fırsatı bulduk emin olmak için bir amaca odaklanarak bir yıl geçirdi. Julian Bond onuruna bir gala Profesör Julian Bond yirmi yıl önce başlayan bu mirası devam edecektir Virginia Üniversitesi'nde bir sandalye ve profesörlük bağışlamak yardımcı dolar 1,5 milyon ve sayma, gül.

Ben onların deneyimleri hakkında Kathy ve Thaderine birkaç soru sorma zevk vardı:

Tiffany Crawford (TC): Kadınlar topluluk oluşturma ve ankraj bir rolü nasıl hissediyorsun?
Kathy Thornton Bias (KTB): Gala ile ters biraz oldu "Her iyi insanın arkasında iyi bir kadın duruyor" diye bir atasözü. Benim eşbaşkanı Thaderine MacFarlane ve ben, hem arkamızda inanılmaz destekleyici erkek vardı. Bilginize, Julian karısı Pam Horowitz, hesaba katılması gereken bir güçtür. O bir fenomen!

Aslında erkeklerden daha üniversiteler ve kolejler daha kadın olmasıdır ... ve bu trend büyümeye devam ediyor. Yani, güç her zamankinden çok yavaş kaymaktadır. Julian genellikle Sivil Haklar Hareketi'nin arkasında kadınlar söz hızlıdır. Onlar nadiren tanınan ve sık sık kendisini ve MLK benzeri büyük adamların gölgesinde, ama kavga dövüş, gün içinde ve dışında gün vardı edilir


TC: Böyle bir olay eş başkanlığı en eğlenceli ve ilham verici kısmı neydi?
KTB: Bu olay çalışan araya geldi ve Julian yaşamının çeşitli yerlerinden gelen insanlarla meşgul hakkında en iyi şeylerden biri. Onun en yakın ve en eski arkadaşlarından, onun yeni müttefikleri için, onun için durdu Julian ve ne için onların aşk lezzetli idi.

Thaderine MacFarlane (TM) hakkında eğlenceli ve ilham verici neydi eş başkanlığı bana bu olay sürecinde benim ailesinin tam katılımı sahip oldu. İlk bağışı eşimin şirketi, gelen MacFarlane Ortaklar . En büyük kızım, Carla MacFarlane Sivil, Bond logo yaptım. Bond web oğlum, Paul ve kardeşlik kardeşinin işti. Ve Genç Onursal Başkanı benim küçük kızı, Ann-Marie oldu. Ben seviyorum olanlarla, iyi sevdiği adam için, sevdiği bir olay üzerinde çalışmak için ... Bu ilham verici!

TK: Ben toplumun kritik geçiyor inanıyorum vardiya yurt içinde ve global. Böyle Julian Bond ve Henry Louis Gates (ben onun kızı karıştığını biliyoruz) gibi adamların işi bunun için temel atılmıştır var ne hissediyorsunuz?

KTB: Ailem entegre, yürüdü ve dua ederek çocuklarına ve ben üç çocuk ve keyfine varacaksınız muazzam hakları için mücadele 60'lı iki çocuktuk. Yani, biz Julian Bond Hayatı borçlu olduğumuzu söylemek, Legacy ve Liderlik yüksek düzenin bir understatement. Bu olağanüstü bir insan için bu kadar kişisel özgürlük borçluyum.

Ailem mantra budur ... "Çok verilir kimlere olanların için, çok ihtiyaç vardır." (Luka 00:48)

Hepimiz Julian Bond gibi insanlara şükran büyük bir borçlu ve kendisini ileri ödemek için sorumluluk olduğunu Anlamı. Onun yorulmak bilmeyen çabaları olmasaydı, bir kadın ve daha da önemlisi siyah bir kadın olarak, ben Virginia sevgili Üniversitesi'nde katılma fırsatı sağladığı olmazdı. Ayrıca, ben herhangi bir kurumun başkanı olmaz, bırakın Modern Sanat Müzesi Perakende Bölümü.

Julian çabalarının bir alıcı olarak, bizim mücadele tarihinin canlı tutabilmek için gerekli. Bir binanın üzerine onun adını koyarak ötesinde, Julian Bond Kutlama Gala nesil üzerine nesil bizim Amerikan Tarihi tam sürümü öğretilmelidir olanak sağlayacak bir tür 'hareketi "tanıtmak için bir girişimdi.

Siyah veya beyaz, düz veya gay, genç ya da yaşlı - Ne profesör Bond hakkında en çok saygı onun Afrikalı Amerikalıların geniş anlamıyla-, sadece haklarını insan hakları inanç, ancak bütün Amerikalıların hakları saklıdır.

Julian zamanlar "bir grup başkalarına verilen haklar reddedildi zaman bütün Amerikalıların insanlığa azalır," dedi. Gala o ruhu düzenlendi.

0 yorum:

Yorum Gönder

izle, indir, yükle