okaliptüs tatil köyü okaliptus tatil koyu foça tatil köyü foca tatil koyu güncel blog guncel blog tatil tur firmalari "PSG bizimkilerden daha bir takım iyidir" | HAber,Oyun,Film Genel BLOG
Advertising (Reklam)

"PSG bizimkilerden daha bir takım iyidir"

"PSG bizimkilerden daha bir takım iyidir"

7 Mayıs 2012 Pazartesi

"PSG bizimkilerden daha bir takım iyidir"

 

 

Louis Nicollin, le 17 avril à Montpellier.
Sezonun üç günlük bir çalışma Ligue 1 , Montpellier Hérault Spor Kulübü (AYİM'nin) için yarışan, tarihinde ilk kez, bir başlık şampiyonu ve Fransa . PSG ve Lille ile mücadele ekibi Rennes de Hérault, Pazartesi, 7 Mayıs taşır. 1974 yılından beri Cumhurbaşkanı, Louis Nicollin , 68, bu sezon başarılı relishes.
sen başlık şampiyonu?
Ben buna hiçbir zaman inanmadım ama, sürprizler spor cazibesi dahil. Bu müthiş bir şeydir! Bugün, biz eminiz iddia , en kötü, en ön turunda Şampiyonlar Ligi . Bu çok büyük bir memnuniyetidir. Erken sezonda, ben hiçbir kesinlik yoktu terbiye ilk üç içinde. Amacımız en iyi 10 bütünleştirmek için, mütevazı idi.
Bunu nasıl başarılı bir sezon nasıl açıklıyorsunuz?
Biz iyi bir antrenör, Rene Girard, yetkin bir kadro ve genç oyuncuları bir bir kadroya sahip. Osmosis toplamıdır.
Montpellier sonrası sezonun fikstürünü narin giderir. Kulüp o hazır olduğunu dayanacak bu baskıya?
Için garanti ikinci sırada, o olacak gerekli olabilir , özellikle tipi evde, Lille, Pazar, 13 Mayıs. Açıktır ki, erkek çocukları arasında sinirlilik vardır. Ceza Souleymane Camara tarafından özledim, Salı, 1 Mayıs Evian karşı (2-2) Tanık. Ama bir sürü saçma sapan karşılaşma çevreleyen olaylar hakkında söylenmiştir. Herhangi bir takım, anlaşmazlıklar vardır. Ben asker kırpmak zorunda değil. Kusurlu çalar, Younes Belhanda, çıkartılmamış değildi. Sizin için patsy olmak zorunda inanarak böyle bir şey!
O değil hayal kırıklığı olurdu kazanmak başlığı ?
Biz birkaç ay boyunca birincilik için mücadele ediyoruz, çünkü bu korkutucu. Ama ben istiyorum rağmen PSG, mevsimi sonlarına çöken görmüyorum aldatmasın . Benim düşünceme göre, PSG bizimkinden daha bir takım daha iyidir. Biz zorunda kalmazsınız allık biz onun arkasında sonuna kadar eğer. Büyüklüğü göz önüne alındığında, PSG kazandı doğaldır başlığı . Ortam olacak sahip olması kullanılır . Biz olacak yemek , en azından önümüzdeki yedi yıl için PSG.
Sizin düşünceniz var mı somutlaştıran "antifric" Katarlı yatırımcılarla görüşmeler?
Ben antifric değilim. Qataris bana 200 milyon veya 300 milyon vermek yarın, ben olacak koymak bizim formaları "I Katar'da seviyorum". Bu sezon antiparisianisme bize biraz popülerlik verir. Bu ülkede küçük tercih etme eğiliminde ...
Sizin giyme henüz Qataris başarısızlığı anlamına gelir.
Paris'te mayonez çekmek, ve açık değildir gerekir. Sonraki sezon, ben PSG kazanmak tahmin başlık 12 puan ile.
Paris kulübü o olmalıydı tutulan Antoine Kombouar , é antrenörü?
Herkes öper eşi istediği gibi. Istemiyorum için başkalarının işlerine müdahale. Montpellier, bizim başarı yarısından sorumlu olan bir antrenör var. Rene Girard, bu gnaque, mücadele bu anlamda ilham etmiştir. Bu zihniyet Paillade takdir edilir. Mücadele Fransız futbol satılmaz olduğunu göstermektedir.
Olivier Giroud , en golcü (21 gol), bu başarının baş mimarlarından biri ...
O'na, doğru seçim var! Bu Turlar, L2 iyileşti ve Blues ileri merkezi olmuştur. Bu büyük bir oyuncu olacak.
Bir taç giyme durumunda en yüksek performanslı bir uçuş korkuyor musunuz?
Eğer üçüncü sırada yer sonuna kadar, o daha zor olacaktır tutmak bazı oyuncu. Bu Süper Lig için doğrudan olup olmadığını Bununla birlikte, bunlar kalacaktır. Ikinci bir önerilen artar neden. Eksilerini olarak, bir başlık şampiyonu bu işlemleri kolaylaştırmak olmazdı. İlgili oyuncu hakkı çıkışı var katılmak en seçkin kulüpleri.
Ne gibi değişiklikler Şampiyonlar Ligi'nde bir yeterlilik neden olur?
Biz devam edeceğiz güveniyor bizim eğitim merkezi. Bu kulübün yaşam sağlar. Biz olmayacak koymak için işe Pastore gibi oyuncular. Yıllık bütçesi 37 milyon. Sonra, ücret patlamaya olmayacaktır. Biz genç acemi ve L2 birkaç güvenir. Bu yüzden bakım için bir bütçe kesim ile aynı hat üzerinde kalır. Her sezon, bu bizim işimiz çalıştığı Ulusal Yönetimi Kontrol (DNCG) gösterilir.
1974 yılından bu yana, yönetişim aile ...
Ben oyuncuların seviyorum ve iş yapmıyoruz. Ben eski profesyonel futbolcular çevriliyim yol kulübü. Oğlum, Lawrence, başkan yardımcılığını yürütüyor. Montpellier kızım konumundadır Otuz sekiz yıl vardır, ben biz amatör düzeyde terk asla düşünmedim oynamak Şampiyonlar Ligi. Ben cesareti var asla. Bazı metresleri var. Benim tutkum futbol .
Bu sezonunda o hayatınızın şahikası mi?
Bu ben bile, hayatımın sezonu değildir ölür yalnız olmadığını başlığı . Ben dört plakalar arasında ne zaman ben duracağım. Arda zaten güvence altına alınmıştır. Bir kutsama bana emekli yol açmaz.

0 yorum:

Yorum Gönder

izle, indir, yükle